یک میان وعده‌ برای چربی سوزی و لاغری شکم

یک میان وعده‌ برای چربی سوزی و لاغری شکم، را برای شما عزیزان و کاربران محترم مجله دلگرم قرار داده ایم , با مجله دلگرم همراه باشید.

یک میان وعده‌ برای چربی سوزی و لاغری شکم

 

یک میان وعده‌ برای چربی سوزی و لاغری شکم

 

 

تحقیقات نشان می‌دهد زنانی که در هفته حداقل ۲ بار، آجیل می‌خورند کمتر شاهد اضافه وزن خواهند بود.اگر می‌خواهید از شر اضافه وزن و چربی شکمتان خلاص شوید گردو،‌ بادام زمینی، پسته، بادام و دیگر انواع آجیل را مصرف کنید.مغزها میان وعده‌ های فوق‌العاده‌ای هستند که نه تنها باعث افزایش وزن نمی‌شوند بلکه به مقدار قابل توجهی باعث از دست دادن وزن می‌شوند.

یک میان وعده‌ برای چربی سوزی و لاغری شکم

از خواص این میان وعده فوق‌العاده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

موجب کاهش سریع وزن می‌شوند.
باعث کوچک شدن شکم می‌شوند.
موجب افزایش انرژی می‌شوند.
باعث تقویت قلب هستند.

بررسی ها نشان می دهند آجیل ها سوخت و ساز بدن را افزایش می دهند و موجب تسریع در فرایند کالری سوزی می شوند.

 

 

• موجب کاهش سریع وزن می‌شوند.

طی نتایج حاصله از تحقیقات در دانشگاه لوما لیندا، افرادی که هر روز بادام مصرف می‌کنند نسبت به کسانی که از این ماده غذایی مصرف نمی‌کنند، ‌62 درصد از وزن و 56 درصد از چربی خود را بیشتر از دست می‌دهند و این مورد به خاطر وجود فیبر درون مغزها است که مانع جذب چربی به بدن می‌شوند. این نوع آجیل همچنین دارای مقادیر زیادی آلفالینولئیک است به سوخت و ساز چربی‌ها شتاب می‌دهد.

سعی کنید روزانه 35 گرم بادام بوداده یا خام مصرف کنید.

یک میان وعده‌ برای چربی سوزی و لاغری شکم

 

• باعث کوچک شدن شکم می‌شوند.

انواع آجیل با وجود چربی‌های اشباع نشده در خود می‌توانند از تجمع چربی‌های زائد درشکم پیشگیری کنند.

 

• موجب افزایش انرژی می‌شوند.

گردو،‌ بادام و بادام زمینی سرشار از چربی‌های انرژی‌زا، فیبر و پروتئین هست��د. همیشه مقداری از آن‌ها همراه خود داشته باشید.

 

 

 

 

گردآوری: مجله اینترنتی دلگرم

نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه